Vad hände i lördags?

Jo i lördags var man ju ganska så sliten så planerna var egentligen att bara ligga i soffan och kolla youtube tillsammans med Gabbe. Men pappa kom förbi och fick med oss båda två på en trip till skogen för vi diskuterade hur man kom till vattenfallet så han tog med oss dit! Synd dock att kameran var utladdad men nu hittar vi dit! Tur var väl det att vi kom ut för annars hade jag inte orkat med kvällen. Vi hämtade Gabbes bror och åkte hem till mig där jag gjorde i ordning mig lite innan vi åkte mot Öxabäck där deras mamma bor.. Gabbes bror fick inte veta vart vi skulle så vi satte på han ögonbindel när vi nästan var framme men den jäkeln fattade vart vi var påväg fast att jag körde in på småvägar och vände om vart annat haha. Men det blev lyckat ändå då han inte förväntade sig att i princip alla i hans släkt väntade på honom vid ladan som var i ordning gjord så fint! Bra överraskningsfest för blivande 20 åringen! Egentligen skulle vi åkt hem samma dag men vi sov över då vi var så trötta.. Och inte gjorde det något då det var roligt att få lite extra tid med Gabbes familj då jag inte alls träffar dem ofta!


Babe 
Satt på en stubbe i solen och tog emot energin från skogen

Skogen gör mig lugn

Gabbes brors sötnos
Surprise!

Fint vaaa
Allmänt | |
Upp