Wordspoop

Känns som jättelängesen nu. Jag sitter nu på bussen hem till mamma och Wilma. Det senaste har jag kört sååå mycket bil. Kmr inte ihåg senaste gången jag åkte buss liksom.. älskar att köra bil men ska ändå bli skönt när Gabbe tar körkort om ca. 3veckor, inte för att han ska köra mig överallt utan bara att jag kan välja att inte köra och låta han göra det.. men iaf nu när jag satt på bussen ner till stationen så fick jag en stolhetskänsla, kände mig nöjd och glad att jag och Gabbe flyttade till Varberg. Funkar så bra att bo i stan under skoldagarna och i byn på helgerna. Första månaderna var det jobbigt men nu gillar jag det. Vi har lärt oss jättemycket och det är så kul att känna att man växer. Vårt förhållande har steppat upp och är så glad att vi gör resan under gymnasiet tillsammans. Det kunde blivit så annorlunda om jag valde att gå på Marks gymnasium och han flyttat till Falköpings liksom. I alla fall känner mig så stolt att vi klarat det såpass bra sen vi blev sambos när vi var 16 år. I helgen ska jag jobba på MQ igen och det är något jag är lite stolt över då jag ibland tycker det är jobbigt med främmande människor men ändå så utsätter jag nig för det. Men jag lär mig så mycket av det. Pengar är ju inte fel för den delen heller ;) Gud och snart är det jul.. ser inte fram emot det så mkt då familjesituationen ser annorlunda ut och jag är så dålig på att köpa julklappar. Känner sån press att den som ska få paketet måste bli jätteglad men istället brukar det sluta med att jag panikköper något i sista sekund=inte nöjd. Annars så är väl julen mysig med god mat och mycket tända ljus och mysigt med filtar och så. Men nah jag är inte världens största fän av julen och det har jag väl mer eller mindre aldrig varit.
På måndag ska jag förlånga mitt gymkort så att jag kan komma igång med träningen igen. Hade vilat en vecka fram tills i onsdags. Och jag har märkt sån skillnad, mitt knä ömmar igen och jag går och haltar av smärta ibland, men det beror nog också på vinterskorna jag använt det senaste men jag måste hålla igång att träna helst tre gånger i veckan för det är jättebra för mig på många sätt!
Så, det var det jag kunde på att skriva om.. jag är nästan framme där jag ska byta buss så lagom att avsluta nu.

Hoppas du har det bra och att du får en bra helg!
Hejsvejs!

Vardag | |
Upp