Jobb, tacomys, bokad resa!!

Onsdag







I onsdags hände en del så tänkte berätta lite! Började med att köra till Falkenberg för att jobba, fotade bland annat skorna på bilderna! Gick bra och så och när jag hade slutat kl.17 så körde jag mot Tvååker för att träffa bästa Josefine och Fredrika<3 Hittade tillslut dit haha. Vi snackade, lagade och åt tacos och.......bokade en resa utomlands!! Wiiih! Kommer bli så himla kul! :D lääängtar!

Hihi. Körde sen hem Josefine till Varberg och sedan hemåt mitt. När jag kom halvvägs så såg jag att det rök och brann på en åker i Rolfstorp och det va brandbilar där osv. Blir så rädd när jag ser sånt och så var jag själv i bilen vilket inte gör de mindre läskigt Och every single time när jag kör i mörker är jag så rädd att krocka med rådjur eller älg och ja när tanken slog mig i Ullared jo klart då kommer ett rådjur utspringandes så jag nästintill fick tvärnita! Men de gick bra! Nanade gott kan jag lova. Helt slut i kroppen efter så långa intensiva dagar...

Ha de gott!
Allmänt | |
#1 - - Freddan :

Vi kommer ha såååå roligt!!😍😍😍✌🏻️

Svar: JAAA! Längtaaar så!!
Emilia Andersson

Upp