What a night



Tänkte åka till Gekås snart för behöver ändå hämta Gabbe som slutar jobba kl.16... Min sömn igårkväll-natt-idag har vart fucked up haha. Var på fredskonserten i Varberg igår från 18-ca.21 men jag och Gabbe drog sedan till lägenheten och myste med chips å dipp men vi gick och la oss kortdärefter för jag skulle ju köra pappa och han skulle upp och jobba.. Sov en stund-vaknade-kollade klockan och väntade på att pappa skulle ge mig en tid.. Sov lite till-klockan blev ca.halv två och då kunde jag åka från Varberg till Ullared.. Hämtade upp några där som jag körde hem.. Klockan blev 3.. Träffade Wilma och Andre hemma som hade vart på fest så snacka med dom och mamma.. Klockan blev 4 och jag försökte somna.. Ställde klockan på 8 för skulle upp och köra pappa..Kom hem 09.15 Herregud. Död. Bom ner i sängen igen och försöka sova.. Vaknade vid tolv att Gabbe ringde och sen gick jag upp.. Omg what a night and morning. 
Allmänt | |
Upp