Oklara helgen


Godkväll! 
Tänkte bara skriva av mig lite. Har så mycket på gång nu så det är skönt att få det nedskrivit istället för att det bara snurrar runt i huvudet... Har ikväll försökt att planera fre-lör-sön för att det ska bli så bra som möjligt.. Imorgon går jag som vanligt i skolan men på kvällen tänkte jag och Gabbe flytta in lite saker i lägenheten. Sent på kvällen ska jag nog köra hem syrran och några av hennes kompisar. Ska även agera skjuts på lördag då pappa ska på jobbfest, kanske att min amerikanska vän följer med som sällskap i bilen. Lite oklart. På kvällen så är det ett evenemang i Varberg som jag jättegärna vill gå på men har jag ingen att gå med så går jag nog inte tyvärr.. Försöker att planera ihop de så att det funkar med att hämta pappa efter de med ju.. På söndag måste jag träffa amerikanska vännen om jag inte gör det på lördag. Hmm. Och sen väntar jag spänt på att sjukhuset ska ringa och berätta vad dom såg på röntgenbilderna av mitt knä.. Vill så gärna få reda på felet nu men är ändå nervös över själva samtalet och så.. Men ne bu måste jag gå och lägga mig hehe. Natti natti!
Allmänt | |
Upp