Senaste i bilder + lite text

Hej hej!
Tänkte göra ett inlägg om de senaste som hänt för har vart lite dålig på att uppdatera! Jag försökte sova men de gick inte och eftersom Gabbe sover sen typ en timma tillbaks så är jag uttråkad så why not göra ett inlägg så kanske jag blir trött... ;) lets get started..
Hade ju en jättebra helg med shopping och hotellövernattning med mammi och my sister! Lite keligt att åka hem men jag va helt slut i benen efter all promenad! Men åh älskar både atmosfären i Helsingör och Helsingborg!
Syrran köpte en smoothie på Joe & the juice, mest för instagram och så men den va tydligen go..men jag dricker hellre en MER än gissa vilken av de dyra drickerna som är goda... ;)

I måndags träffades vi för andra gången på två veckor!! Vääldigt ovanligt att det går så lång tid men vi klara de utan ett enda bråk (?) Ett helt lov gick utan att sova ihop, crazy haha! Det va himla kul att träffas igen i alla fall haha
En bild som även är från i måndags när vi var på väg till....
...vår gemensamma vän Samuel som va i stan hos sin flickvän så vi mötte upp honom och köpte godis och snacka maaassor!! Rolig vän de!
Mina två gitar hero mästare som båda är vinnarskallar och underbara
Hahha nice faceswap on snapchat (aemiliaan)

Todayys best selfie haha nah but I just had to share it... En vän sa till mig en gång att jag hade svenskt afro haha gud är det likt afro tycker ni?

 Anyways idag hade jag väärldens chillaste dag! Jag började inte förens 12.30!! Plus att de enda vi hade på schemat var en teater som vi kolla på Peder skrivare som fucka upp hela vårt schema så vi slutade efter den å bor precis bredvid aulan så var hemma 14.30 typ! Gööött! Men aja får la försöka sova nurå, nu håller han ju i alla fall om mig så maybe maybe, godnatt hörni!

 Och glöm inte att ni är fina precis som ni är! Kram!

Allmänt | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härliga bilder :)

Upp