SVARAR PÅ FRÅGOR som min syster

1: Vad heter du ? Emilia hihi
2: Ålder ? 16bastis
3: Vad har du för hårfärg ? Nästan grått ;)
4: Vad har du för Ögonfärg ?  Blå
5: Vilken är din Skostorlek ? 41-42
6: När fyller du år ? 18 maj
7: Vad tycker du mest om hos dig själv ? Att jag är omtänksam o bryr mig väldigt mycket om allt och "alla"  
8: Vad är din Stjärntecken ? Oxe
9: Vad är Ditt lyckonummerr ?  -
10: Är du Singel eller upptagen? Upptagen med den fine kärleken
11: Vem sov hos dig senast ?  Gabriel
12: Vem pussade du sist ? Gabriel 😚
13: Vem tror du tänker på dig just nu ? Nobody at the moment
14: Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa ? Min familj
15: Vem skrev ditt 5:e inkomna sms ? Morbror Kjellen ❤️
16: Vem har du senast ringt? Wilma
17: Vem kommer du aldrig att förlåta ? Haha de skriver la jag inte här
18: Vem blir irriterad över att din telefon ständigt är med dig? Mamsen
19: Vem är 6a på listan med mottagna samtal ? En försäljare :(

20: Vem är 8 på din kontakt lista ?  Mamma
21: Vem är den första på bokstaven ”a” i din kontakt lista ? Papi
22: Vem är snyggast på din kontaktlista ? Gabriel
23: Vem kramade du senast ? Mamma❤️
24: Vem tänkte du på senast ? Mamma
25: Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever ? Lipa sönder 😭
26: Vad har du på dig just nu ? tröja +trosor bh
27: Vad är de för färg på din vänstra strumpa ? Svart
28: Vad står de i de 2e sms:et i din inkorg ? "Kram bäst tjejen" 
29: Vad står det i ditt 18:e sms ? "Lugnt pojk"
30: Vad har du som bakgrunds bild på mobilen ? Först en najjs bild på Gabriel sen en rikigt söt bild på mig o Wilma tsm med mormor 
31: Vad gör dig glad ? När de jag ryker om mår bra, godsaker, Gabriel iväg min familj, släkt
32: Vad gör dig ledsen ? Min knäskada o andra problem
33: Vad tycker du om dina betyg ? Dom äe granna *stolt över dem*
34: Har du någonsin ljugit för en vän ? Ah!
35: Har du blivit sviken av en vän ? Jävligt många gånger
36: Har du något husdjur ? One two tree kattisar
37: Har du hål i naveln ? Nix men har dock alltid velat ha
38: Har du mer än 20 st sms i inkorgen ? Ah
39: Har du solglasögon ? Mm
40: Har du slagit ner någon?  Ah förlåt syrran
41: Har du dushat idag ? Senat igår
42: Har du många vänner ? Ne de har jag verkligen inte
43: Vill du ha breda höfter ? Är nöjd med de jg har!
44: Vill du vara smalare ? Är lite småmullig och så vill jag ha de.. är nöjd med den kroppen jag har så svaret blir nej
45: Vill du ha en hund ? En liten rackare isf
46: Vill du att det ska vara soligt nu ? Hellre imorgon 
47: Vill du ha sex just nu ? Haha
48: Vill du sova just nu ? Jävligt trött så ja
49: Var ligger din telefon när du sover ? Under ena madrassen eller på bordet brevid 
50: Var sov du inatt ? Under täcket i min säng
51: Är du ute nu ? Nopelinope
52: Hur känns det när du inte har din telefon på dig ? Obehagligt 
53: Hur många sms har du skickat sen du fick telefonen och hur länge har du haft den? Räknar väl ändå inte dem.. 1år kanske
54: Hur mkt batteri har du ? 27%
55: Går du på nån sport ? Spelade basket för 4månaders sedan... Innan skadan skedde.
56: Lyssnar du på musik just nu? Syrrans musik  är över hela huset så ah
57: Använder du Wax ? Hihi Neh då
58: Gele ?  Ne inte de heller
59: Använder du parfym? Ah dagligen.
60: Brukar du lyssna på högmusik ? Ah 
61: Vilka litar du på till 100% ? Min pojkvän, lin mamma pappa och syster!!
62: Vilka vill du träffa ? Morfar osv.
63: Vilka saknar du ? Gabriel osv
64: Med vem skrev du senast i msn ? Venne..Skrev nog aldrig där, inte ofta iaf
65: Med vem har du alltid rolig med ? Min pojkvän syster mam å papa
66: Vem tycker du är snyggast ? Gabriel Eriksson och Luzy Hale
67: Vem tycker du är sötast ? Min syster pappa och mamma
68: Vem tycker du är piggast ?  Gabriel, Wilma 
69: vilka tycker du är snällast ? Mamma, farfar, Wilma Gabriel osv osv!
70: Nånting du vill säga ? Hmm.. Jag är väldigt trött på att vara skadad.. Jag orkar helt enkelt inte med de mer! Jag har ont varje dag men klagar inte så ofta. Men så fort någon ser att jag har ont å säger de till mig rinner tårarna oftast. Min smärttröskel är jävligt hög men nu gåre va nog.

Tack å hej leverpastejjjj

Allmänt | |
Upp