En sådan där lista, igen

1. Har du ett par rosa string?
nope ;)
2. Vem var den senaste du pussade? 
Gabriel<3
3. Gillar du någon nu?
ja snarare väldigt mycket
4.Vad gjorde du inatt?
drömde
5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? 
haha jaja
6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
haha inte nu
7. Klackskor eller sneakers? 
sneakers klart
8. Kjol/klänning eller jeans?
beror till vad men jeans kanske
9. Äkta hårfärg?
den jag alltid haft och har
10. Nuvarande hårfärg? 
mörk blond?
11. Frisyr?
lockigt som vanligt
12. Skostorlek?
40-42:p
13. Civilstatus?
relationship
14. Har du någonsin vart kär?
jafan
15. Tror du på kärleken?
ja de klart
16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
don´t know men jag vet att det är mer än helt nu iaf
17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
inte vad jag vet
18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
ne
19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
nej :)
20. One night stand eller förhållande?
förhållande
21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
romantisk hemmakväll
22. Telefonkontakt eller face to face?
face 2 face
23. Har du någonsin velat ta livet av dig?
nej harregud
24. Har du någonsin gått på bio ensam? 
nej faktiskt inte
25. Saknar du någon just nu?
ohja,
26. Är du glad? 
inte jätte just nu men jafan livet är på topp ändå
27. Gillar du någon just nu?
nej jag älskar
28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
svaret är faktiskt nej
29. Har du hund? 
nej och det är tur de
30. Tror du på spöken? 
tror de
31. Skulle du vilja väga mer?
inte något jag önskar men det skulle vart ok
32. Skulle du vilja dricka dig full nu?
full på saft? ja de klart! men nej jag dricker ju inte så nope
33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Nej skulle inte tro de
34. Kan du vara på en fest utan att dricka?
ja! de har jag klarat galant, inte svårt alls ju! :)
 

 

 
Allmänt | |
Upp