Update

Hej på er! Åkte som sagt till Falkenberg igår eftermiddag.. Sandra mötte upp mig på stationen och så gick vi hem till henne och chilla och snacka. Gick till affären och handla tacos sen hem och laga de och mysa lite! Hade en jättetrevlig kväll med världens bästa Sandra<3 Imorse gjorde hon frukost till mig som jag kunde ta med! Mm hon är bäst! Tog då bussen direkt till skolan så jag var här i god tid till vi börja och sen dess har det flytit på! Idag jobbar vi bara med restuppgifter och sen kl.14 går vi på påsklov!! Wiiih! Tar första bussen hem som jag hinner med och när jag kommer hem ska jag prova skorna som jag fick hem igår! Hoppas hoppas dem passar! Dem kommer vara så fina till min kappa! Visar bild på dem när jag har möjligheten till det! Ikväll blir de hemmamys med Gabbe som jag inte träffat på en vecka! Syrran ska va med Jonte så då får vi väl fixa lite käk och fira in lovet med en kladdkaka kanske haha mums. Ha en superbra dag!
 










 
Allmänt | |
Upp