8 saker om mig

 - jag blir lätt uttråkad, jag behöver va aktiv med nått hela tiden. En mobil i handen eller något annat att pilla med eller titta på 
 
- jag är definitivt en nattmänniska! Jag blir som mest aktiv då och få oftast mer gjort då än tidigare på dagen. Ja en typisk nattablacka!
 
- jag tar oerhört mycket bilder och får lite panik när mobilen är full och jag inte får bild på ett fint ögonblick!! 
 
- jag har svårt att få rutin på saker som att träna regelbundet, göra hushållssysslor, och läxor och sånt. Det tråkiga hamnar lätt åt sidan hehe. Inte bra. 
 
- jag har väldigt mycket känslor eller vad man ska säga.. Jag har lätt för att gråta i pressade situationer och annars också, och jag tar lätt illa upp för jag överanalyserar/överdriver, jag är en ganska svängig person 
 
- jag blir tyslåten och kan verka sur när jag har ångest.. jag sitter eller går i mina egna tankar.. med en hjärna som kaosar som vill att jag struktuerar upp allt på papper
 
- jag är för detaljrik när jag pratar (det säger Gabbe iaf) så när jag ska berätta någon händelse blir det ofta alldeles för mycket babbel och jag kommer till sak för långsamt
 
- jag funderar rätt mycket på framtiden med vart jag och Gabbe ska resa nånstans/uppleva, vart vi ska bo, barn, djur osv..
 


 
Allmänt | |
Upp