Massa kul- en trip till...

Oj vad dagarna går fort! Önskar det kunde gå lite saktare så som man hinner med allt man vill. Men i alla fall, sen jag skrev sist så har jag vart på påskalas och jag mamma och Wilma har sovit över hos mina och W´s kusiner, jättemysigt! Sen har jag övningskört och vart på spa med pappa och vart på en körlektion i Varberg! Asia spa, jag kommer tillbaka för det var hur härligt som helst! Idag har jag städat mitt rum och tänkte få gjort massa andra saker också, ska bland annat göra lite skolarbete, tvätta, baka och packa lite smått för på lördag morgon bär det av till Helsingborg! Mer om de i ett senare inlägg!
Nu ska jag återgå till arbete! Ha de! ♥
 
Påskafton hos Gunnarsson 
Hos kusinerna
På Asia spa i Varberg med pappa, och de blev en Monte carlo pizza på Campino
Allmänt | |
Upp