Lyckad midsommar

Hade en jättelyckad midsommarafton! Hämtade Gabbe i Överlida och åkte hem till mig och gjorde i ordning oss. Vid 10.15 cyklade jag, han, mamma och lite annat folk till ett torp som ligger ca. 1 mil bort, vi stannade en gång på resans väg och fikade på filtar vid en sjö, jätrefint! Sen firade vi midsommar vid torpet med sill och potatis, dans runt  modsommaratången som vi gjorde på plats och vi fikade igen och lekte! Vi ungdomar cyklade hem till byn igen, duschade och gjorde iordning oss för det var ju sååå sjukt varmt och svettigt! Strax efter 18 så cyklade jag och Gabbe till Perssons där vi grillade, spelade spel, hade musikquiz och tjötade fram till morgondagen! Jag Gabriel och vår goa vän Kevin begav oss, vi skulle följa honom hem men vi tänkte varför inte titta in på en annan fest som hölls i byn så vi var där ett tag innan vi sen följde han hem till dörren! Efter denna kvällen somnade vi gott och med ett stort leende på läpparna. Idag är det lördag och midsommardagen och vi tog sovmorgon såklart och gjorde pannkakor tillsammans<3 Det satt fint kan jag lova! Nedan kommer självklart lite bilder! Hoppas ni hade en bra dag och att helgen blir härlig! Vilket väder!

Fredag:
















Lördag: 



Allmänt | |
Upp