Min onsdag


Våra sköna lärare Jerry som vi kommer ha ofta nu i trean
Charmiga






Hejhej! Idag är det onsdag och jag har haft en bra sådan! Imorse åkte jag 6.30 med mamma till Ullared där jag tog bussen vidare mot skolan. Hade dubbellektioner men det va inte jobbigt utan bara kul! Slutade 11 och då åkte jag direkt ner till centrum där jag gick i lite affärer. Köpte en present till en fin vän, en sminksak till syrran och så fyndade jag ett par snygga jeans på HM's rea för 150kr! Åkte sedan hem 12.30 och vart hemma i byn 14.00 och gick hemåt och då kom Gabbe cyklandes och följde med mig hem! Vi myste lite framför youtube och sen lagade mat medans vi tjöta med syrran. Haha vi har så roligt vi tre tillsammans! Nu ikväll har jag tagit en powernap på nån timme och kollat youtube och käkat mammas goa mat. Tänkte gå ut med stativet och knäppa nåra bilder på byxorna sen blir det youtube igen!😌
Hoppas ni också haft en bra dag!
Allmänt | |
Upp