Latest snapshots














Bli vän med mig på snap: aemiliaan heter jag där!

Sitter at the moment och rensar kantareller i solen. Gick upp tidigt och åt frukost i solen, och så har jag städat och putsat bilen så nu glänser den invändigt. Känner mig lite stressad nu då jag vill göra massa saker idag men kommer inte hinna allt då jag ska träffa tjejerna i Varberg kl.16. Har ynka tre timmar på mig att rensa klart, städa mitt rum (it's a totally mess), äta, duscha-göra mig fin och så vill jag ta självporträtt men det får jag nog skippa. Får se helt enkelt vad jag hinner med! Imorgon börjar skolan igen! Blandade tankar om det såklart. Direkt på morgonen ska jag och Moa dock fotografera nyblivande ettorna i studion så det blir en lite knasig dag.. Näe nu måste jag fortsätta med det jag gjorde innan! Ha de!
Allmänt | |
Upp