Nytt besked

Idag klockan 4 hade jag tid hos en ny läkare som skulle undersöka mina problem med mitt knä. Så runt halv3 åkte jag mamma och pappa till Halmstad där vi först lämnade tillbaka en grej på lager157. Sen åkte vi mot stället där läkaren höll till och det visade sig vara i samma byggnad som vi var vid förra läkarbesöket. Vi träffade Simon som var jättetrevlig och märkte direkt att han var den bästa "läkaren" jag träffat! Direkt efter jag tagit av mig byxor och sockar såg han problemet. Han förklarade för mig att min kropp är som en tickande bomb och att jag absolut inte får träna eller ens gå så mycket. Så det som gäller nu är att ta det lugnt med träningen, ingen basket på månader :( men mitt mål är att bli bra så jag ska tillbaks till Simon för att få ett träningsschema som ska hjälpa mig att bli back on track. Men det kommer inte ta en eller två månader, utan mer! Det tar tid men jag har väntat över 1,5 år på att bli bra så nu vill jag verkligen bli av med smärtan. :) 






Träning, Vardag | |
Upp