Året 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja många saker för de har vart ett crajzy år!
 
Hur har ditt 2013 varit?
Upp och ner men det har hänt så mycket positivt så de negativa har "suddats ut"
Sista månaderna har vart riktigt bra!
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
8-9 december är två av dem..
 
Hur har du förändrats som person?
Jag har blivit självsäkrare, modigare, självständig, mer skrattglad, positivare,
blivit enormt skämtsam.. Tar nu för tiden det mesta med en gnutta humor för att
inte förvänta mig för mycket och bli besviken..
Vad är din största framgång 2013?
Har inte haft någon direkt framgång.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja en massor av saker och personer! Det är väldigt många saker som gjort
mig glad de här året, allt tillsammans har gjort att jag är så glad  <3

 
Favoritmånad 2013?
Juli tror jag och så December<3
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Wake me up - Avicii
Miss decibel - Medina
Roar - Katy Perry
Stay - Rihanna
osv.
 
Vem har du umgåtts med mest?
Har vart väldigt olika under året men har vart med dem jag tycker om mest att vara med..
mina fina vänner och goa killkompisar, bästa Sandra, min fina Gabriel och min goa familj!
Har du haft ett förhållande under 2013?
Ja ett, de jag är i nu

Vad är det viktigaste du tar med dig ifrån 2013?
- Vill du så kan du
-Man lär sig av sina misstag
-Allting händer av en anledning
-Everything will be okay in the end. If it´s not okay it´s not the end.
 
Vart reste du under 2013?
I april åkte jag, familjen och lite släkt på en medelhavskryssning
så vi var i Barcelona, Italien, Frankrike, Nederländerna och på Mallorca i samma veva.

 
 
Bästa köpet?
Måste väl ändå säga att min moppe jag köpte för egna cash måste
vara mitt bästa köp genom tiderna.. min stolhet är så vacker! :')

 
Vad spenderade du mest pengar på?
Godis, mat, dricka och kläder
 
Vad gjorde du på din födelsedag
Hade en vanlig dag bara, gjorde inget speciellt vad jag kommer ihåg..

Gjorde du något olagligt under 2013?
Ja det måste jag ha gjort!
Körde säkert fort med moppen ett par gånger, men den går ju inte så
j'kla fort så de gjorde väl inget;))

Gjorde du någon förändring med ditt utseende?
Nepp, Im all natural.
Håret är som vanligt, krulligt och bulligt;)<3

Något som hände som du ångrar?
Nej för gjort är gjort och det blev som de blev.

Fick du något du alltid velat ha?
Ja haha första pussen :* :*

Upptäckt något du inte visste om dig själv?
Kom på att mitt skratt är ganska så fult<3
Att jag inte passar i smink

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
 De första månaderna av 2013 var inte lika bra som slutet men
vet inte riktigt vad som skulle gjort de bättre.....Hade jag vart mer positiv och gladare
så hade de nog vart bättre..
 
 Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Ta vara på året, gör det bästa av det och träna stenhårt på gymmet käring!
 
 
 
Allmänt | |
Upp